●Inmaculada Pérez
Aparicio. Xefa do Departamento de Orientación.
● Laura Martínez Durán:
Profesora de Apoio.
● Aarón Paredes Costa: Reforzo
educativo.
●Raimundo Santomé Martínez.
Profesor de Audición e Linguaxe e Pedagoxía Terapéutica
Co alumnado
● Valorar as necesidades
educativas dos/as alumnos/as e deseñar, desenvolver e avaliar programas
específicos de intervención.
● Participar e organizar
as avaliacións psicopedagóxicas e iniciais.
● Facilitarlle ó alumnado
apoio e asesoramento:Ingreso no centro, Cambio de etapa ou ciclo, Resolución de
conflitos de relación interpersoal.
●Deseñar accións
encamiñadas á atención temperá e á prevención de
dificultades ou problemas de desenvolvemento ou de aprendizaxe.
Co Profesorado
●Elaborar de acordo
coas directrices establecidas pola Comisión de Coordinación
Pedagóxica, o Equipo de animación pastoral e este Departamento , a
proposta do plan de Acción Titorial de Centro, incidindo no desenvolvemento
persoal, social e cognitivo do alumnado.
●Impulsar a
participación do profesorado en programas de investigación e innovación
educativa.
● Coordinar as accións
dos/as profesores/as de apoio na atención do ACNEAE., elevando ao Xefe de
Estudos, cando cumpra, a proposta de organización da docencia para ese/a
alumno/a.
● Participar con voz e
sen voto nas sesións de avaliación para o deseño,desenvolvemento e avaliación
de actuacións conxuntas que permitan a coherencia das respostas educativas.
● Formar ao claustro
sobre trastornos asociados ás dificultades da aprendizaxe.
Coas Familias
●Promover a cooperación
entre o centro e as familias, implicándoas no proceso educativo dos/as
seus/súas fillos/as, especialmente no relativo ámotivación
e á construción do autoconcepto e da autoestima; así coma na
toma de decisións.
●Organización da
Escola de Pais do colexio.
Con outras
institucións
● Cooperar cos membros
dos equipos de orientación específicos no deseño, desenvolvemento e avaliación
de programas de orientación.
●Establecer canles de
comunicación cos diferentes servizos ou institucións no ámbito das súas
competencias.
Coa administración
educativa
Atender as peticións
que poda requerir.